ברבקטו – מה זה, כיצד זה יכול לעזור ולמה חשוב לתת אותו לכלב שלכם

לשתף זה לאהוב

מעוניינים בשיעור אילוף כלבים מקצועי?

השאירו פרטים לייעוץ חינם

כלבים, כידוע, נוטים להסתובב, להתפלש ולבוא במגע עם חיות מחמד אחרות, מרבדי דשא, אדמה ומשטחים אחרים, פרחים וצמחייה, וכן עם דברים אחרים שעומדים בדרכם, בין אם זה ברחוב, בגינה או בכל מקום אחר.

לצד ההנאה שהם חווים מכך, אזי שהרבה פעמים התוצאה שנוצרת עקב "המפגשים" האלה, היא שהפרווה שלהם מתמלאת פרעושים. דבר שיכול להיות מסוכן עבורם וכן עבורנו, כמי שחיים איתם באותו בית. פרעושים יכולים להוות סכנה. לצערנו, פרעושים ניזונים מדם ולכן, בשביל להתקיים הם צריכים לעקוץ ולמצוץ אותו מאיתנו או מהכלב שלנו. זה לא נעים ויכול להיות מסוכן לבריאות שלנו ושלו.

הפתרון הוא לספק לכלב הגנה, שתשרת גם אותנו. לשם כך, רצוי מאוד לתת לו ברבקטו. כדור קטן אותו אנחנו צריכים לתת לו כל שלושה חודשים וכך אנחנו עוזרים לו להיות מוגן מפני פרעושים. כך אנחנו מגנים על עצמנו. חשוב לציין, אפשר גם לתת לו כמוסה אותה שופכים באזור חשוף בצוואר שלו, במקום אליו הוא לא יכול להגיע ולקק או לגרד. מאחר וזה לא תמיד נוח ולא תמיד אפשרי בגלל מבנה הפרווה של הכלב, מוטב לתת לו כדור.

איך עובד ברבקטו?

ברבקטו נועד להחליף תכשירים ואמצעים שהיה נהוג להשתמש בהם במשך שנים, בין אם זה כאמצעי הגנה חודשיים ובין אם זה בכל פעם כשהתגלו פרעושים בפרווה. מדובר באמצעי מנע הרבה יותר משמעותי וחזק. ווטרינרים רבים ממליצים לתת אותו לכלב, מתוך ידיעה שזה יכול להגן עליו טוב יותר מכל תכשיר או אמצעי אחר.

ברבקטו עובד כך שהחומר שהוא מכיל נספג בכלי הדם התת עוריים, ואז בכל פעם שפרעוש מנסה למצוץ את דמו הוא מת. החומרים שנמצאים בכדור הם רעילים לפרעושים וקרציות אך אינם מזיקים לכלב (או ליונקים אחרים לצורך העניין). לכן הם נחשבים מאוד איכותיים וחזקים.

חשוב לציין, שלא רק פרעושים נפגעים מחומר זה, אלא גם מזיקים וחרקים אחרים, כולל טפילים שנמצאים באוזניים ובאזורים אחרים של הגוף ואפילו במקרה של יתושים. כאמור, מנגד, כלבים, חתולים ויונקים אחרים יכולים ליהנות מהשימוש בכדור זה ולא יצטרכו להתמודד איתם.

מה עושים עם כלב שנפגע מפרעוש או קרצייה?

אם לא הספקתם לתת לכלב שלכם ברבקטו והוא נפגע מפרעוש או קרצייה, כל מה שעליכם לעשות זה לפנות לווטרינר לטיפול. הוא יחליט מה סוג הטיפול הרלוונטי עבורו.

על מנת שתוכלו לחסוך בהוצאות ולא לשלם את מלוא סכום הטיפול, מוטב לרכוש ביטוח חיות מחמד שיספק לכם כיסויים מתאימים עבור טיפולים ופרוצדורות רפואיות שונות. הביטוח יאפשר לכם לספק לכלב שלכם את כל מה שהוא צריך ואתם תוכלו לקבל החזר כספי מחברת הביטוח, בהתאם לתנאי הפוליסה

אל תפספסו מאמרים חדשים שיוצאים

הרשמה לניוזלטר
מה היה לנו במאמר זה
אודותיי
מאיה
מאיה

מאלפת כלבים מוסמכת לטיפול בבעיות התנהגות בכלבים, מעבירה שיעורי אילוף לכל סוגי הכלבים ומובילה את הלקוחות שלי לחיות עם הכלבים שלהם בהרמוניה ושלווה :)

מאמרים שיכולים לעניין אותך
כלב בתהליך אילוף על מזרן
בלוג אילוף כלבים
מתי לשלוח את הכלב לאילוף

אילוף כלבים מוקדם הוא המפתח להתנהגות מאולפת ומאושרת לכל החיים. גם אם זה נשמע מובן מאליו, ישנן סיבות רבות מדוע חשוב להתחיל באילוף כבר מגיל

קרא עוד »
כלב עם סינר יושב בשולחן מוכן לאכול מהצלחת אוכל
שאלות ותשובות על כלבים
כמה כלב צריך לאכול – מדריך מפורט

כשזה מגיע להאכיל את החבר הפרוותי שלך, חיוני למצוא את האיזון הנכון. האכלה שלהם מעט מדי עלולה לגרום לתת תזונה, בעוד שהאכלת יתר עלולה להוביל

קרא עוד »